სოციალური მედიის მონიტორინგი

კონსერვატიული მოძრაობა - „ალტ-ინფოს“ საშვი ფეისბუქზე

კონსერვატიული მოძრაობა - „ალტ-ინფოს“ საშვი ფეისბუქზე

„ფეისბუქის“ (მეტას) მიერ რამდენჯერმე წაშლის, სხვა პლატფორმებზე გადასვლისა და ტელეარხის შექმნის შემდეგ „ალტ-ინფო“ ფეისბუქზე კვლავ გააქტიურდა. ამჯერად პრორუსული ჯგუფისთვის ფეისბუქაუდიტორიამდე მისვლა გაცილებით მარტივი და სტაბილურ ...

ანგარიში: ტიკტოკი - პროპაგანდის ახალი ეკოსისტემა

ანგარიში: ტიკტოკი - პროპაგანდის ახალი ეკოსისტემა

  1.    პლატფორმის ინფრასტრუქტურა   ტიკტოკი ვიდეო მასალაზე დაფუძნებული სოციალური მედიის პლატფორმაა. კომპანიამ მოკლე ვადაში შეძლო მომხმარებელთა დიდი რაოდენობის მიზიდვა, რამაც, საზოგადოებისთვის კრეატიული თავისუფლების და ახალ ...

ტიკტოკი - პროპაგანდის ახალი ეკოსისტემა

ტიკტოკი - პროპაგანდის ახალი ეკოსისტემა

ISFED-ი პირველი ორგანიზაციაა საქართველოში, რომელმაც ტიკტოკის პლატფორმაზე წინასაარჩევნოდ მიმდინარე ტენდენციები და საინფორმაციო მანიპულაციები შეისწავლა. ანგარიშში წარმოდგენილია 2 აგვისტოდან 6 ნოემბრამდე პერიოდში აქტიური, ტიკტოკის 63 არხის ანალიზის შედე ...

2021 წლის არჩევნები - პროპაგანდისტული ნარატივები Facebook-ზე

2021 წლის არჩევნები - პროპაგანდისტული ნარატივები Facebook-ზე

ანგარიშში წარმოდგენილია 2021 წლის 1 სექტემბრიდან 6 ნოემბრის ჩათვლით პერიოდში პროპაგანდისტული ნარატივების გამავრცელებელი გზავნილების რაოდენობრივი და თვისებრივი ანალიზი იმ ფეისბუქგვერდებზე, რომლებსაც სულ მცირე ხუთი ათასი გამომწერი ჰყავდათ და ამ პერიოდი ...

პოლიტიკური რეკლამები Facebook-სა და Instagram-ზე 2021 წლის არჩევნების პერიოდში

პოლიტიკური რეკლამები Facebook-სა და Instagram-ზე 2021 წლის არჩევნების პერიოდში

შესავალი საარჩევნო პროცესში ამომრჩეველთა ინფორმირების ერთ-ერთ მთავარ საშუალებას პოლიტიკური რეკლამა წარმოადგენს, რაც საარჩევნო სუბიექტების შესახებ ამომრჩეველთა განწყობების ჩამოსაყალიბებლად გამოიყენება. სოციალური მედიის პლატფორმებზე განთავსებულ პოლიტიკ ...

2021 წლის არჩევნები - პროპაგანდისტული ნარატივები Facebook-ზე

2021 წლის არჩევნები - პროპაგანდისტული ნარატივები Facebook-ზე

ანგარიშში წარმოდგენილია 2021 წლის 1 სექტემბრიდან 6 ნოემბრის ჩათვლით პერიოდში პროპაგანდისტული ნარატივების გამავრცელებელი გზავნილების რაოდენობრივი და თვისებრივი ანალიზი იმ ფეისბუქგვერდებზე, რომლებსაც სულ მცირე ხუთი ათასი გამომწერი ჰყავდათ და ამ პერიოდი ...

სოციალურ მედიაში სახელმწიფო ინსპექტორის წინაღმდეგ დისკრედიტაციას კამპანიური ხასიათი აქვს

სოციალურ მედიაში სახელმწიფო ინსპექტორის წინაღმდეგ დისკრედიტაციას კამპანიური ხასიათი აქვს

25 დეკემბერს საზოგადოებისთვის ცნობილი გახდა, რომ საქართველოს პარლამენტის უმრავლესობის დეპუტატების მიერ, ექსკლუზიურად, სხვა სუბიექტების ჩართულობის გარეშე, შემუშავდა საკანონმდებლო ინიციატივა, რომელიც დამოუკიდებელი საგამოძიებო ორგანოს - სახელმწიფო ინსპე ...

2021 წლის მუნიციპალიტეტის ორგანოთა არჩევნების მონიტორინგის საბოლოო ანგარიში

2021 წლის მუნიციპალიტეტის ორგანოთა არჩევნების მონიტორინგის საბოლოო ანგარიში

2021 წლის მუნიციპალიტეტის ორგანოების არჩევნები გლობალური პანდემიის ფონზე ჩატარდა, რომელიც კვლავ გამოწვევას წარმოადგენდა როგორც არჩევნების ორგანიზების, ასევე, ამომრჩეველთა და საარჩევნო პროცესის მონაწილე სხვა აქტორთა უფლებების რეალიზებისთვის. არჩევნებს ...