ანგარიშები

სოციალური მედიის მონიტორინგის მესამე შუალედური ანგარიში

წინამდებარე ანგარიშში აღწერილია ადგილობრივ პოლიტიკურ პროცესებზე ფოკუსირებული კამპანიები 13 სექტემბრიდან არჩევნების დღის, 2 ოქტომბრის, ჩათვლით პერიოდში. ანგარიში მოიცავს არჩევნებში მონაწილე პოლიტიკური პარტიების, მუნიციპალიტეტების მერობის, აგრეთვე ქალაქ თბილისის საკრებულოს წევრობის კანდიდატების აქტივობას. ანგარიშში, ასევე, წარმოდგენილია საჯარო მოხელეების აქტივობა ფეისბუქზე და პოლიტიკური მიზნით მოქმედ ანონიმურ და ღია ფეისბუქგვერდებზე დაკვირვების შედეგები. ფეისბუქთან ერთად, წარმოდგენილია მიგნებები სოციალური მედიის სხვა პლატფორმებზე მიმდინარე კამპანიის შესახებ.

დოკუმენტის ახალ ფანჯარაში გასახსნელად და გადმოსაწერად დააკლიკეთ აქ