სოციალური მედიის მონიტორინგი

პოლიტიკური რეკლამები „მეტას“ პლატფორმებზე საქართველოში (2023 წლის ოქტომბერი-დეკემბერი) 

პოლიტიკური რეკლამები „მეტას“ პლატფორმებზე საქართველოში (2023 წლის ოქტომბერი-დეკემბერი) 

„მეტას“ პოლიტიკური რეკლამების ბიბლიოთეკა (Ad Library), რომელიც არჩევნების, სოციალური და პოლიტიკური საკითხების შესახებ დასპონსორებულ პოსტებს უყრის თავს, საქართველოში 2020 წლის აგვისტოდან მოქმედებს. მისი მიზანი კომპანიის კუთვნილი პლატფორმებ ...

„ნიუს-ფრონტთან” დაკავშირებული ქსელი ფეისბუქსა და ტელეგრამზე - ახალი ტაქტიკა და გზავნილები

„ნიუს-ფრონტთან” დაკავშირებული ქსელი ფეისბუქსა და ტელეგრამზე - ახალი ტაქტიკა და გზავნილები

2020 წელს კომპანია „ფეისბუქმა“ (ამჟამად Meta) კრემლის პროპაგანდისტული სააგენტო, „ნიუს-ფრონტი”, მის კუთვნილ პლატფორმებზე წესების დარღვევით (კოორდინირებული არაავთენტური ქცევა) მოქმედების გამო შეზღუდა, თუმცა გამოცემასთან დაკავშირ ...

პოლიტიკური რეკლამები მეტას პლატფორმებზე საქართველოში (2023 წლის ივლისი-სექტემბერი)

პოლიტიკური რეკლამები მეტას პლატფორმებზე საქართველოში (2023 წლის ივლისი-სექტემბერი)

„მეტას“ პოლიტიკური რეკლამების ბიბლიოთეკა (Ad Library), რომელიც არჩევნების, სოციალური და პოლიტიკური საკითხების შესახებ დასპონსორებულ პოსტებს უყრის თავს, საქართვლოში 2020 წლის აგვისტოდან მოქმედებს. მისი მიზანი კომპანიის კუთვნილი პლატფორმები ...

„არ აგარევინებთ“ და „აგენტურა" - ვატო შაქარიშვილთან დაკავშირებული კოორდინირებული ქსელი

„არ აგარევინებთ“ და „აგენტურა" - ვატო შაქარიშვილთან დაკავშირებული კოორდინირებული ქსელი

ევროკავშირის წევრობის კანდიდატის სტატუსის მოლოდინისა და უკრაინაში რუსეთის მიერ წარმოებული ომის პარალელურად, ქართულ საინფორმაციო სივრცეში გრძელდება ანტიდასავლური ნარატივების აქტიური გავრცელება. „სამართლიანი არჩევნებისა და დემოკრატიის საერთაშორის ...

განახლებული რუსული საინფორმაციო ოპერაცია საქართველოში ევროკავშირის წინააღმდეგ

განახლებული რუსული საინფორმაციო ოპერაცია საქართველოში ევროკავშირის წინააღმდეგ

2022 წლის ივნისში საქართველოს მიერ ევროკავშირში გაწევრების შესახებ განცხადების შეტანის შემდეგ, უკრაინისა და მოლდოვისთვის კანდიდატი ქვეყნის სტატუსის მინიჭებასთან ერთად, ევროპულმა საბჭომ საქართველოს ევროპული პერსპექტივაც აღიარა. ამასთან, ევროკავშირმა გ ...

პოლიტიკური რეკლამები მეტას პლატფორმებზე საქართველოში (2023 წლის ივნისი)

პოლიტიკური რეკლამები მეტას პლატფორმებზე საქართველოში (2023 წლის ივნისი)

„მეტას“ პოლიტიკური რეკლამების ბიბლიოთეკა (Ad Library), რომელიც არჩევნების, სოციალური და პოლიტიკური საკითხების შესახებ დასპონსორებულ პოსტებს უყრის თავს, საქართვლოში 2020 წლის აგვისტოდან მოქმედებს. მისი მიზანი კომპანიის კუთვნილი პლატფორმები ...

პროსახელისუფლებო და ანონიმური აქტორების მიერ წარმოებული ჰომოფობიური კამპანია სოციალურ მედიაში

პროსახელისუფლებო და ანონიმური აქტორების მიერ წარმოებული ჰომოფობიური კამპანია სოციალურ მედიაში

საქართველოში მოქმედი ულტრამემარჯვენე და პრორუსული ჯგუფებისთვის ქვიარ თემი ყოველთვის იყო დისკრიმინაციის, ძალადობისა და ჩაგვრის სამიზნე. შეიძლება ითქვას, რომ „ალტ-ინფოსა“ და სხვა პრორუსული ჯგუფებისთვის სექსუალური უმცირესობების თემის გამოყენ ...

სამთავრობო უწყებების სტრატკომების ფეისბუქგვერდების მონიტორინგის შედეგები

სამთავრობო უწყებების სტრატკომების ფეისბუქგვერდების მონიტორინგის შედეგები

საქართველოს მთავრობის ადმინისტრაციასა და სამინისტროებში სტრატეგიული კომუნიკაციების დეპარტამენტების აქტიურად ფორმირება 2018 წლიდან დაიწყო. გამონაკლისს წარმოადგენს თავდაცვის სამინისტრო, სადაც მსგავსი სტრუქტურული ქვედანაყოფი ჯერ კიდევ 2015 წელს შეიქმნა. ...