სოციალური მედიის მონიტორინგი

სოციალური მედიის მონიტორინგის მეორე შუალედური ანგარიში

სოციალური მედიის მონიტორინგის მეორე შუალედური ანგარიში

წინამდებარე ანგარიშში ასახულია 2021 წლის ადგილობრივი თვითმმართველობის არჩევნებისთვის სოციალური მედიის მონიტორინგის შედეგები 23 აგვისტოდან 12 სექტემბრის ჩათვლით პერიოდში. ანგარიშში აღწერილია არჩევნებში მონაწილე პოლიტიკური პარტიების, მუნიციპალიტეტების ...

ISFED-მა სოციალური მედიის მონიტორინგის მეორე შუალედური ანგარიში წარმოადგინა

ISFED-მა სოციალური მედიის მონიტორინგის მეორე შუალედური ანგარიში წარმოადგინა

30 სექტემბერს, სამართლიანი არჩევნებისა და დემოკრატიის საერთაშორისო საზოგადოებამ (ISFED) 2021 წლის მუნიციპალური არჩევნების ჭრილში სოციალური მედიის მონიტორინგის მე-2 შუალედური ანგარიში წარმოადგინა, რომელიც მოიცავს 23 აგვისტოდან 12 სექტემბრის ჩათვლით პე ...

მანიპულაციური კამპანია Facebook-ზე საარჩევნო პროცესებთან დაკავშირებით

მანიპულაციური კამპანია Facebook-ზე საარჩევნო პროცესებთან დაკავშირებით

ფეისბუქზე საარჩევნო პროცესების კვალდაკვალ ორგანიზებულად გააქტიურდნენ ან/და იქმნებიან ანონიმური გვერდები და ყალბი ანგარიშები, რომლებიც ზიანის მომტან ინფორმაციას ათავსებენ და ჯგუფებში კოორდინირებულად ავრცელებენ. ისინი ცდილობენ არჩევნებთან დაკავშირებულ ...

სოციალური მედიის მონიტორინგის პირველი შუალედური ანგარიში

სოციალური მედიის მონიტორინგის პირველი შუალედური ანგარიში

ანგარიში მოიცავს საქართველოში სოციალური მედიის სივრცეში 2021 წლის ადგილობრივი თვითმმართველობის არჩევნების წინასაარჩევნო პერიოდში მიმდინარე ძირითადი ტენდენციების ანალიზს. კერძოდ, ანგარიშში აღწერილია არჩევნებში მონაწილე პოლიტიკური პარტიებისა და ადგილობ ...

ISFED-მა სოციალური მედიის მონიტორინგის პირველი შუალედური ანგარიში წარმოადგინა

ISFED-მა სოციალური მედიის მონიტორინგის პირველი შუალედური ანგარიში წარმოადგინა

14 სექტემბერს, სამართლიანი არჩევნებისა და დემოკრატიის საერთაშორისო საზოგადოებამ (ISFED) 2021 წლის თვითმმართველობის არჩევნების ჭრილში სოციალური მედიის მონიტორინგის პირველი შუალედური ანგარიში წარმოადგინა, რომელიც მოიცავს საქართველოში სოციალური მედიის ს ...

2021 წლის ადგილობრივი თვითმმართველობის არჩევნები - სოციალური მედიის გარემოს მიმოხილვა

2021 წლის ადგილობრივი თვითმმართველობის არჩევნები - სოციალური მედიის გარემოს მიმოხილვა

ანგარიში მიმოიხილავს სოციალურ მედიაში ოფიციალური კამპანიის დაწყებამდე, 2 აგვისტომდე მიმდინარე ზოგად ტენდენციებს და წარმოადგენს რეკომენდაციებს დაინტერესებული მხარეებისთვის.  

ISFED-ის რეკომენდაციები სოციალური მედიის პლატფორმებზე პოლიტიკური რეკლამების გავრცელების შესახებ

ISFED-ის რეკომენდაციები სოციალური მედიის პლატფორმებზე პოლიტიკური რეკლამების გავრცელების შესახებ

სოციალური მედიის მონიტორინგის პროგრამის ფარგლებში, “სამართლიანი არჩევნები” უკვე მეორე წელია აკვირდება Facebook-ისა და Instagram-ის პლატფორმებზე პოლიტიკური რეკლამების განთავსების საკითხს, მათ შორის ამ რეკლამების შესაბამისობას საქართველოს კ ...

ფარული საინფორმაციო კამპანიის კავშირი სამთავრობო უწყებებთან

ფარული საინფორმაციო კამპანიის კავშირი სამთავრობო უწყებებთან

სამართლიანი არჩევნებისა და დემოკრატიის საერთაშორისო საზოგადოების მიერ ჩატარებული სოციალური მედიის მონიტორინგით დგინდება, რომ ფეისბუქზე საქართველოს მთავრობისა და მმართველი პარტიის მხარდაჭერის მიზნით მოქმედებენ გვერდები, რომლებიც მთავრობის საზოგადოებას ...