სოციალური მედიის მონიტორინგი

პოლიტიკური პარტიების საარჩევნო კამპანია ფეისბუქზე საქართველოს 2021 წლის ადგილობრივი არჩევნებისთვის

პოლიტიკური პარტიების საარჩევნო კამპანია ფეისბუქზე საქართველოს 2021 წლის ადგილობრივი არჩევნებისთვის

საქართველოში, 2020 წლის საპარლამენტო არჩევნების მსგავსად, 2021 წლის მუნიციპალიტეტის ორგანოთა არჩევნებსაც თან ახლდა კოვიდ-19-ის პანდემიის გავრცელება, რაც ზრდიდა საარჩევნო კამპანიაში სოციალური მედიის როლს. საარჩევნო კონტექსტში სოციალური ქსელის მნი ...

დისკრედიტაციული კამპანიის ტენდენციები 2018-2021  არჩევნები ფეისბუქზე

დისკრედიტაციული კამპანიის ტენდენციები 2018-2021 არჩევნები ფეისბუქზე

სამართლიანი არჩევნებისა და დემოკრატიის საერთაშორისო საზოგადოება 2018 წლიდან სოციალურ მედიაში მიმდინარე კამპანიებს არჩევნების კონტექსტში აკვირდება. წინამდებარე ანგარიშში შედარებულია უკანასკნელი სამი საერთო ეროვნული არჩევნების - 2018 წლის საპრეზიდენტო, ...

2020-2021 წლის არჩევნებზე სოციალურ მედიაში მიმდინარე კამპანია ქვემო ქართლსა და სამცხე-ჯავახეთში

2020-2021 წლის არჩევნებზე სოციალურ მედიაში მიმდინარე კამპანია ქვემო ქართლსა და სამცხე-ჯავახეთში

2018-2021 წლებში საერთო ეროვნულ არჩევნებზე სოციალური მედიის უწყვეტი მონიტორინგით გამოვლენილი მიგნებები მიუთითებს, რომ ამომრჩეველთა ქცევასა და მათ განწყობებზე ზემოქმედებისათვის პოლიტიკური პარტიები და ანონიმური შიდა და გარე აქტორები ძალისხმევას არ იშურ ...

კონსერვატიული მოძრაობა - „ალტ-ინფოს“ საშვი ფეისბუქზე

კონსერვატიული მოძრაობა - „ალტ-ინფოს“ საშვი ფეისბუქზე

„ფეისბუქის“ (მეტას) მიერ რამდენჯერმე წაშლის, სხვა პლატფორმებზე გადასვლისა და ტელეარხის შექმნის შემდეგ „ალტ-ინფო“ ფეისბუქზე კვლავ გააქტიურდა. ამჯერად პრორუსული ჯგუფისთვის ფეისბუქაუდიტორიამდე მისვლა გაცილებით მარტივი და სტაბილურ ...

ანგარიში: ტიკტოკი - პროპაგანდის ახალი ეკოსისტემა

ანგარიში: ტიკტოკი - პროპაგანდის ახალი ეკოსისტემა

  1.    პლატფორმის ინფრასტრუქტურა   ტიკტოკი ვიდეო მასალაზე დაფუძნებული სოციალური მედიის პლატფორმაა. კომპანიამ მოკლე ვადაში შეძლო მომხმარებელთა დიდი რაოდენობის მიზიდვა, რამაც, საზოგადოებისთვის კრეატიული თავისუფლების და ახალ ...

ტიკტოკი - პროპაგანდის ახალი ეკოსისტემა

ტიკტოკი - პროპაგანდის ახალი ეკოსისტემა

ISFED-ი პირველი ორგანიზაციაა საქართველოში, რომელმაც ტიკტოკის პლატფორმაზე წინასაარჩევნოდ მიმდინარე ტენდენციები და საინფორმაციო მანიპულაციები შეისწავლა. ანგარიშში წარმოდგენილია 2 აგვისტოდან 6 ნოემბრამდე პერიოდში აქტიური, ტიკტოკის 63 არხის ანალიზის შედე ...

2021 წლის არჩევნები - პროპაგანდისტული ნარატივები Facebook-ზე

2021 წლის არჩევნები - პროპაგანდისტული ნარატივები Facebook-ზე

ანგარიშში წარმოდგენილია 2021 წლის 1 სექტემბრიდან 6 ნოემბრის ჩათვლით პერიოდში პროპაგანდისტული ნარატივების გამავრცელებელი გზავნილების რაოდენობრივი და თვისებრივი ანალიზი იმ ფეისბუქგვერდებზე, რომლებსაც სულ მცირე ხუთი ათასი გამომწერი ჰყავდათ და ამ პერიოდი ...

პოლიტიკური რეკლამები Facebook-სა და Instagram-ზე 2021 წლის არჩევნების პერიოდში

პოლიტიკური რეკლამები Facebook-სა და Instagram-ზე 2021 წლის არჩევნების პერიოდში

შესავალი საარჩევნო პროცესში ამომრჩეველთა ინფორმირების ერთ-ერთ მთავარ საშუალებას პოლიტიკური რეკლამა წარმოადგენს, რაც საარჩევნო სუბიექტების შესახებ ამომრჩეველთა განწყობების ჩამოსაყალიბებლად გამოიყენება. სოციალური მედიის პლატფორმებზე განთავსებულ პოლიტიკ ...