სოციალური მედიის მონიტორინგი

2021 წლის არჩევნები - პროპაგანდისტული ნარატივები Facebook-ზე

2021 წლის არჩევნები - პროპაგანდისტული ნარატივები Facebook-ზე

ანგარიშში წარმოდგენილია 2021 წლის 1 სექტემბრიდან 6 ნოემბრის ჩათვლით პერიოდში პროპაგანდისტული ნარატივების გამავრცელებელი გზავნილების რაოდენობრივი და თვისებრივი ანალიზი იმ ფეისბუქგვერდებზე, რომლებსაც სულ მცირე ხუთი ათასი გამომწერი ჰყავდათ და ამ პერიოდი ...

სოციალურ მედიაში სახელმწიფო ინსპექტორის წინაღმდეგ დისკრედიტაციას კამპანიური ხასიათი აქვს

სოციალურ მედიაში სახელმწიფო ინსპექტორის წინაღმდეგ დისკრედიტაციას კამპანიური ხასიათი აქვს

25 დეკემბერს საზოგადოებისთვის ცნობილი გახდა, რომ საქართველოს პარლამენტის უმრავლესობის დეპუტატების მიერ, ექსკლუზიურად, სხვა სუბიექტების ჩართულობის გარეშე, შემუშავდა საკანონმდებლო ინიციატივა, რომელიც დამოუკიდებელი საგამოძიებო ორგანოს - სახელმწიფო ინსპე ...

2021 წლის მუნიციპალიტეტის ორგანოთა არჩევნების მონიტორინგის საბოლოო ანგარიში

2021 წლის მუნიციპალიტეტის ორგანოთა არჩევნების მონიტორინგის საბოლოო ანგარიში

2021 წლის მუნიციპალიტეტის ორგანოების არჩევნები გლობალური პანდემიის ფონზე ჩატარდა, რომელიც კვლავ გამოწვევას წარმოადგენდა როგორც არჩევნების ორგანიზების, ასევე, ამომრჩეველთა და საარჩევნო პროცესის მონაწილე სხვა აქტორთა უფლებების რეალიზებისთვის. არჩევნებს ...

მუნიციპალიტეტის ორგანოთა 2021 წლის არჩევნების სოციალური მედიის მონიტორინგის საბოლოო ანგარიში

მუნიციპალიტეტის ორგანოთა 2021 წლის არჩევნების სოციალური მედიის მონიტორინგის საბოლოო ანგარიში

სოციალური მედიის ერთ-ერთ მთავარ საინფორმაციო წყაროდ გარდაქმნის პარალელურად, ბოლო წლებია, არჩევნების ერთ-ერთ მთავრ გამოწვევას მავნე აქტორების მიერ, სხვადასხვა სტრატეგიისა და ტაქტიკების გამოყენებით, ამომრჩეველთა მანიპულაცია წარმოადგენს. 2018 წლიდან სამ ...

სამართლიანმა არჩევნებმა სოციალური მედიის მონიტორინგის მეხუთე შუალედური ანგარიში წარადგინა

სამართლიანმა არჩევნებმა სოციალური მედიის მონიტორინგის მეხუთე შუალედური ანგარიში წარადგინა

19 ნოემბერს სამართლიანი არჩევნებისა და დემოკრატიის საერთაშორისო საზოგადოებამ (ISFED) სოციალური მედიის მონიტორინგის მეხუთე შუალედური ანგარიში წარადგინა. ანგარიშში „სამართლიანი არჩევნები“ წარმოადგენს სოციალური მედიის მონიტორინგის შედეგებს 2 ...

სოციალური მედიის მონიტორინგის მეხუთე შუალედური ანგარიში

სოციალური მედიის მონიტორინგის მეხუთე შუალედური ანგარიში

წინამდებარე ანგარიშში „სამართლიანი არჩევნები“ წარმოადგენს სოციალური მედიის მონიტორინგის შედეგებს 23 ოქტომბრიდან 6 ნოემბრის ჩათვლით პერიოდში. მონიტორინგის პერიოდი სოციალურ მედიაში მუნიციპალურ ორგანოთა არჩევნების მეორე ტურის 30 ოქტომბრის კე ...

სამართლიანმა არჩევნებმა სოციალური მედიის მონიტორინგის მეოთხე შუალედური ანგარიში წარმოადგინა   

სამართლიანმა არჩევნებმა სოციალური მედიის მონიტორინგის მეოთხე შუალედური ანგარიში წარმოადგინა  

28 ოქტომბერს, სამართლიანი არჩევნებისა და დემოკრატიის საერთაშორისო საზოგადოებამ (ISFED) სოციალური მედიის მონიტორინგის მეოთხე შუალედური ანგარიში წარმოადგინა, რომელშიც აღწერილია არჩევნებში მონაწილე პოლიტიკური პარტიებისა და მუნიციპალიტეტების მერობის ფეის ...

სოციალური მედიის მონიტორინგის მეოთხე შუალედური ანგარიში

სოციალური მედიის მონიტორინგის მეოთხე შუალედური ანგარიში

მოცემულ ანგარიშში აღწერილია არჩევნებში მონაწილე პოლიტიკური პარტიებისა და მუნიციპალიტეტების მერობის ფეისბუქგვერდების აქტივობა, ასევე პოლიტიკური და საარჩევნო მიზნით მოქმედ ანონიმურ და ღია ფეისბუქგვერდებზე დაკვირვების შედეგები და სხვა მნიშვნელოვანი ტენდ ...