სოციალური მედიის მონიტორინგი

სოციალური მედიის მონიტორინგის მეოთხე შუალედური ანგარიში

მოცემულ ანგარიშში აღწერილია არჩევნებში მონაწილე პოლიტიკური პარტიებისა და მუნიციპალიტეტების მერობის ფეისბუქგვერდების აქტივობა, ასევე პოლიტიკური და საარჩევნო მიზნით მოქმედ ანონიმურ და ღია ფეისბუქგვერდებზე დაკვირვების შედეგები და სხვა მნიშვნელოვანი ტენდენციები. ანგარიშში წაარმოდგენილია სოციალური მედიის სხვა პლტფორმებზე (ინსტაგრამი,ტიკტოკი, ტელეგრამი) ოფიციალურად, ასევე ანონიმურად მიმდინარე აქტივობები. „სამართლიანი არჩევნების“ მონიტორებმა საანგარიშო პერიოდში ფეისბუქის გვერდებზე გამოქვეყნებული 1 592 პოსტი დეტალურად შეისწავლეს.

 

დოკუმენტის ახალ ფანჯარაში გასახსნელად და გადმოსაწერად დააკლიკეთ აქ